Інтернет магазин ETEKA надає гарантію від сертифікованого сервісного центру виробника або гарантію від нашого магазину

Гарантія від фірми виробника (надається не на весь товар)
При покупці заповнюється гарантійний талон фірми виробника (Samsung, LG, Sony, Electrolux, Siemens, Bosch, Whirlpool, Philips, Hotpoint-Ariston, Canon, Nikon, Gorenje тощо). З цього моменту гарантія на (побутову техніку, вбудовану техніку, телевізори, фото-відео техніку, дрібно побутову техніку) набирає чинності. Термін гарантії встановлює фірма-виробник. Гарантійне обслуговування здійснюється у спеціалізованих сервісних центрах. У талоні також є інформація про сервісні центри — адреси та номери телефонів, при необхідності там Ви можете замовити підключення техніки. Точнішу вартість підключення Вам зможе назвати майстер.

Гарантія від нашого магазину: Додаткова гарантія 24 місяці **

При покупці заповнюється гарантійний талон фірми ETEKA, у якому вказується модель, серійний номер товару та ставиться печатка нашого магазину. З цього моменту гарантія на цей товар набирає чинності. Основна відмінність у нашій гарантії полягає в тому, що якщо раптом у Вас виникли будь-які проблеми з будь-яким товаром, придбаним у нашому інтернет магазині, все, що Вам необхідно, це зв'язатися з нашим сервісним менеджером за тел.: (096) 498-93-94 або з сервісним центром, з яким у нас укладений договір на гарантійне та післягарантійне обслуговування.

За потреби Ви можете замовити підключення техніки у наших партнерів

**додаткова гарантія 24 місяці, при доплаті +10% вартості товару

Умови обміну/повернення товару належної якості


Стаття 9. Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться:

       -   якщо він не використовувався;

       -   якщо збережено його товарний вигляд;

       -   споживчі властивості, пломби, ярлики;

       -   розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Відкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати ці елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

Не використовувалася: Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням по замовчанню. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр чи менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідів використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі — ситуація буде аналогічною. Необхідно надавати розрахункові документи, оригінальний чек та гарантійний талон для повернення коштів.

Аксессуари - поверненню підлягають НЕ РОЗПАКУВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розкриття аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли їх можна повернути? Можна відмовитись від покупки, перевіривши його перед продажем.

Хороших Вам покупок!